floornaaroeganda.reismee.nl

Daar ga ik dan!

5 maart van dit jaar kwam ik op de Facebookpagina van Doingoood terecht en was gelijk vastbesloten dat dit was wat ik graag een keer wilde doen!

Vervolgens alles langzaamaan beginnen met regelen.... inschrijven via Doingood, vliegtickets kopen, verplichte trainingsdag, visum aanvragen, vaccinaties halen en koffers inpakken! Steeds kwam het een beetje dichterbij en kon het aftellen gaan beginnen... 20 nachtjes slapen.... 19 nachtjes slapen... 18 nachtjes slapen.... tot vandaag.... nog maar 0 nachtjes slapen! De grote dag is aangebroken! Super veel zin in, maar toch ook wel goed spannend!

Vanmorgen om 5.15 uur opgestaan, snel de laatste dingetjes ingepakt en om 6 uur in de auto gesprongen. Heeeeel even was er een beetje paniek... we dachten dat we een lekke band hadden, maar gelukkig bleek het loos alarm te zijn! Pfieuw.....

Rond 6.45 op Schiphol... ik had mijn mama, mijn papa, Sjors en Mark om mij heen om mij uit te zwaaien! Een tas met cadeautjes gekregen om de verveling op het vliegveld en in het vliegtuig te doden... voor elk uur een cadeautje! Ben benieuwd!

Nadat ik mijn lieve mama, papa, Sjors en Mark dikke knuffels gegeven heb, ging ik inchecken, bagage droppen (hierbij mocht mijn mama gelukkig nog even met mij mee lopen) en snel achter de douane.... Nu zit ik (toch wel met een beetje klotsende oksels en een beetje raar gevoel in m'n buik) met een colaatje zero op een bankje te kijken naar de vliegtuigen! Nu is het wachten tot boardingtime... Nog 2 uurtjes!

Tot snel! Veel liefs van mij x

Reacties

Reacties

Mama Jo

Heeeeeeeel veeeeel plezier!!! Tot over 20 dagen!!!
Goeie vlucht! ! Veel plezier met je kadootjestas!!????

Cynthia

Wat leuk dat ze je een kadootjestas hebben gegeven! Veel plezier lieve Floortje xxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood