floornaaroeganda.reismee.nl

Voorbereidingstraining Muses

Vandaag samen met mama naar Amsterdam geweest om een voorbereidingstraining bij te wonen van Stichting Muses. Dit om ons voor te bereiden op wat er ons allemaal te wachten staat tijdens het doen van vrijwilligerswerk.

Het was interessant, leerzaam, maar op sommige momenten ook confronterend. Vooral bij het puntje "cultuurverschillen" ga ik waarschijnlijk moeilijke momenten meemaken wanneer ik in Oeganda zit.

Wat kun je wel zeggen? Wanneer kan je beter niks zeggen? Wat kun je wel doen? Wat kun je beter laten? Wat zijn mijn kwaliteiten? En wat zijn mijn valkuilen? Dit zijn allemaal vragen waar ik vandaag antwoord op gegeven heb. Mijn hoofdje is flink aan het werken gezet.... erg nuttig!

Nu mijn visum nog aanvragen, koffer inpakken en ik ben er klaar voor! ????

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood